Celem projektu jest zwiększenie kompetencji matematycznych i umiejętności naukowo-technicznych 700 uczniów z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym metody eksperymentu poprzez organizację zajęć rozwijających kompetencje matematyczne i uzdolnienia uczniów oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w pomoce dydaktyczne i nowoczesny sprzęt.
Projektem objętych zostanie także 80 nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, którzy podniosą swoje kompetencje dydaktyczne w zakresie teoretycznych i praktycznych podstaw pracy metodą eksperymentu oraz rozwijania umiejętności myślenia matematycznego i naukowo-technicznego.
Kolejne zajęcia z biologii pt. Czy sok z czerwonej kapusty da się przefarbować?
Prezentujemy niektóre z elementów wyposażenia w pomoce dydaktyczne pracowni do nauczania przedmiotów przyrodniczych (biologii, chemii, fizyki, geografii) i matematyki, jakie otrzymaliśmy w ramach projektu: Eksperyment edukacją przyszłości – doposażenie bazy dydaktycznej elbląskich szkół podstawowych do rozwijania kompetencji matematyczno – przyrodniczych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020.
Praca uczniów klasy 5 c z mikroskopami, jakie otrzymaliśmy jako wyposażenie gabinetu biologicznego z projektu: Eksperyment edukacją przyszłości – doposażenie bazy dydaktycznej elbląskich szkół podstawowych do rozwijania kompetencji matematyczno – przyrodniczych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020.
Jedno z pierwszych zajęć biologicznych w nowym roku szkolnym 2019/20. Temat " Wykrywanie DNA w owocu kiwi i banana".
Strona 1 z 3